Update.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esther Rooij - WaarBenJij.nu Update.. - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Esther Rooij - WaarBenJij.nu

Update..

Blijf op de hoogte en volg Esther

08 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Beste lezers,
Daar ben ik weer met een mooi verslagje vanuit het zonnige Curaçao! Overigens heeft het hier ook al geregend! Jaja hier regent het ook, alleen dan vind ik het wel lekker moet ik zeggen, beetje wat afkoeling.

Telkens denk ik dit wil ik vertellen en dit en dat. Maar nu hier nu weer eenmaal zit ben ik het eigenlijk alweer een beetje vergeten. Dan begin ik maar even saai over me stage, ohja gisteren was er een groep dokters uit Venezuela gearriveerd bij de Hilton Hotel. Doordat het een best wel grote en belangrijke groep is voor de Hilton wilde ze graag een goed georganiseerde welkom. Doordat ze een allinclusief arrangement hadden diende iedereen van die groep een oranje bandje te dragen. Dat was mijn taak, de gasten begroeten en een oranje bandje te geven (Ik had een mooie doktersjas aangekregen (lange witte) en een stethoscoop om ons nek heen) Ook is het wel zo vriendelijk om hun te begroeten in hun taal. Nou venuzuelanen spreken Spaans. Dus ik gevraagd hoe ik het beste hun kon begroeten.. Daar ging het mis. ik probeerde hun na te zeggen in het Spaans, met volle overtuiging probeerde ik hartelijk welkom te zetten. Ik had het woord een beetje verdraaid *blijkbaar* want zodra ik het met volle moet uitsprak begonnen ze allemaal heel hard te lachen.. Het bleek dus te zijn dat ik in plaats van hartelijk welkom zei, ik hartelijke homo's zei.... haha Maar na een aantal keer oefenen ging het goed en begroeten ik ze ( hopelijk) met de juiste uitspraak: Bien venidos. Ze keken bijna allemaal wel vrolijk toen ik ze begroette. haha Ik heb een foto gemaakt van een collega en mij met de dokter pakjes aan, je ziet ze bij de foto's.
Op stage zijn mijn collega's erg leuk en erg gezellig, ze zijn erg lief voor me en ze leggen het met alle plezier uit. Ik ben nog wel steeds aan het wachten op mijn eigen inlogcodes zodat ik zelf aan de slag kan gaan maar goed we zijn in Curaçao en het zonnetje schijnt nog steeds heerlijk iedere dag.
Ik ben trouwens ook laatst naar de Full Moon party geweest, voor degene die het nog niet wisten, dit feestje is maar 1x in de maand. Dus dit moesten we zeker eens uitproberen! Lekkere house muziek, mooi vuurstapeltje met vele stoelen erom heen om (voor degene die het koud hebben) op te warmen. Het is natuurlijk aan het strand, dus als je lekker met je voetjes in het water wilt kan dat, HEERLIJK! lekker dus weer met de blote voetjes dansen op de housemuziek, Palmboompjes op iedere hoek langs de dranktentjes waaronder ook een lekker cocktailtentje. Het was zeker een leuke avond geweest, onder bij de foto's zie je ons staan. Ik was met de buurmeisjes mee gegaan, Pamelela en Marjolein. Echt hele gezellige meiden!
Ook zijn we afgelopen woensdag nog lekker naar Cabana geweest, dat is een ander strandje. hier kun je niet op je blote voeten staan, ofja kan wel maar niet in het zand. Dit vind ik een meer classic feestje, hierbij mag je denken aan alles wit, live muziek, lounge banken en een hele fijne sfeer. Was erg gezellig geweest, volgende dag wel zwaar op stage.. Maar daar moeten we nog maar even aan wennen.


Naast alle strandjes, feestjes, stagedagen wil ik ook wel bekennen dat thuis ook wel is mis, thuis weet je waar je aan toe bent en daar zijn me lieve vriendinnetjes, familie en vriendje om je heen. Hier is iedere dag weer anders en ook weer vele andere mensen om je heen. voor mij is het soms nog wel eventjes me vertrouwde plekje zoeken. MAAR absoluut niet om te klagen want het is hier hartstikke fijn en ze zijn allemaal heel lief en aardig voor. Ik ga er alles uit halen wat er maar uit te halen valt en voor ik het weet en jullie weten ben ik weer terug bij jullie in het natte Nederland. OH en aankomende maandag komt Richard en Ilvy al deze kant op, ik kan niet wachten tot ze er zijn! Echt heel leuk dat ze toch komen!!
Een hele dikke kus voor iedereen uit het zonnige Curaçao! AYO Dushi

  • 09 Februari 2014 - 17:18

    Helmien En Jos:

    Hallo Esther,
    Leuk om je verslag te lezen. Hier zitten we te genieten van het schaatsen. Sven en Irene beiden goud. Hoe gaat het schaatsen daar. Is de zee al bevroren.
    Een koude winderige en natte groet uit Gimmert

  • 10 Februari 2014 - 03:45

    Esther:

    Hey Helmien en Jos,
    Leuk om weer iets van jullie te horen! De zee is hier meer aan het smelten dan aan het bevriezen haha.. Ze hebben hier wel ijs, Diepvries ijs en ijsklontjes? haha
    Knap van Sven en Irene dat doen die Antillianen van hier denk ik niet na. Het is hier heerlijk warm en om heeeel eerlijk te zijn, regent het hier ook wel eens.. (Dan maar wel ongeveer maximaal 30 minuten, maar het regent. haha) Een warme zonnige groet terug uit Curaçao

  • 10 Februari 2014 - 15:49

    Minie V Hooft:

    ik verhuig me iedere keer op jouw reisverslag en de mooie foto`s.
    een regen achtige groet uit Handel.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esther

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 4391

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 12 Juli 2014

Mijn eerste reis naar het zonnige Curaçao!

Landen bezocht: